reklama

...keby som bola...

Keby som bola kvetinou, bola by som žltým narcisom, ktorý je už dlhší čas bojovník proti rakovine.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Keby som bola stromom, bola by som vŕbou, bútľavou vŕbou, ktorá je vždy pripravená vypočuť problémy všetkých.

Keby som bola domácim miláčikom, bola by som psom, ktorý je najlepším priateľom človeka, to človek býva pod psa.

Keby som bola pocitom, bola by som samotou, ktorá stále prevláda v mojom vnútri.

Keby som bola ročným obdobím, bola by som jeseň, ktorá ma neuveriteľne krásne farby v korunách stromov .

Keby som bola počasím, bola by som dažďom, ktorý je úžasný, milujem prechádzky pomedzi jeho kvapky bez dáždnika.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Keby som bola vtákom, bola by som orlom, ktorý je slobodný a lieta si len tak, kam sa mu zachce.

Keby som bola vecou, bola by som týmto papierom a týmto perom, ktoré sú jediné schopné spozorovať chod mojich myšlienok.

Keby som bola rybou, bola by som zlatou rybkou, ktorá by plnila priania tým na dne.

Keby som bola farbou, bola by som čiernou, ktorá je preslávená smútkom, no u mňa je to najkrajšia farba na svete.

Keby som bola planétou, nebola by som iba odrazom Slnka, ktorým je Mesiac, lebo Slnko je akoby zrkadlom Mesiaca, vďaka ktorému sa Mesiac vidí.

Keby som bola človekom, bola by som dieťaťom, ktoré je vždy samo sebou.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Keby som bola rodičom, bola by som mamou, ktorú tak veľmi potrebujem.

Keby som bola náhodou, bola by som nikým, lebo náhody neexistujú.

Keby som bola sama sebou, bola by som zázrakom, lebo to, že som tu, je zázrak.

Ivona Roncová

Ivona Roncová

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

"Ale tí, čo očakávajú Hospodina, dostávajú novú silu, vznášajú sa na krídlach ako orly, bežia, a neslabnú, chodia, a neustávajú." Iz 40, 31 Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu